В статті описано проблеми життєтворчості, обдарованості, становлення творчої індивідуальності в контексті розв’язання питання структури творчого потенціалу особистості. Охарактеризовано обдарованість як системне утворення особистості. Обґрунтовано механізми творчого мислення особистості. Описано запропоновані в науковій літературі концепції та теорії, в яких розкривається узагальнена структура творчого потенціалу особистості. Окреслено групи індивідуальних якостей креативного суб’єкта, які складають творчий потенціал особистості. Структуровано компоненти, виокремлені В.О.Моляко та Н.В.Кузьміною в структурі творчого потенціалу особистості, стосовно вчителя іноземних мов. Обґрунтовано доцільність введення до структури творчого потенціалу вчителя іноземних мов соціального компонента, описано його складові . Уточнено зміст понять “ соціальна креативність ” та “ комунікативна компетентність ” в структурі творчого потенціалу вчителя іноземних мов. Ключові слова : творчість, творчий потенціал, механізми творчого мислення особистості, соціальний компонент, соціальна креативність, комунікативна компетентність. * * * * * Завантажити/прочитати статтю PDF