Skip to search form
Skip to main content
Skip to account menu
Semantic Scholar
Semantic Scholar's Logo
Search 218,521,895 papers from all fields of science
Search
Sign In
Create Free Account
MCM2 wt Allele
Known as:
MGC10606 Gene
, CCNL1 Gene
, BM28 Gene
Expand
Human MCM2 wild-type allele is located in the vicinity of 3q21 and is approximately 24 kb in length. This allele, which encodes DNA replication…
Expand
National Institutes of Health
Create Alert
Alert
Related topics
Related topics
9 relations
3q21
CCNL1 gene
Cell Cycle
Cell division
Expand
Broader (1)
MCM2 gene
Papers overview
Semantic Scholar uses AI to extract papers important to this topic.
2016
2016
KEEFEKTIFAN STRATEGI STUDENT TEAM ACHIEVEMET DEVISION (STAD) DALAM PEMBELAJARAN MENULIS TEKS BERITA PADA SISWA KELAS VIII SMP NEGERI 2 PRAMBANAN KLATEN
Mahfuzi Syafira Mahfuzi Ardiyati
2016
Corpus ID: 151713254
Penelitian ini bertujuan untuk: (1) mengetahui apakah ada perbedaan kemampuan menulis teks berita yang signifikan antara siswa…
Expand
2016
2016
IMPROVING STUDENT’s VOCABULARY MASTERY USING STUDENT TEAM ACHIVEMENT DEVISION (STAD) (A Classroom Action Research of 8G Grade Student at SMP N 23 Surakarta in 2015/2016 Academic Year
A. Yani
2016
Corpus ID: 148672433
The objective of the research is to improve students‟ vocabulary. This research was conducted at SMP N 23 Surakarta academic year…
Expand
2015
2015
PENERAPAN MODEL PEMBELAJARAN STUDENT TEAM ACTIVMENT DEVISION (STAD) UNTUK MENINGKATKAN AKTIVITAS DAN HASIL BELAJAR IPS SISWA KELAS IV SDN SUWALUH 2 TULUNGAGUNG
Susi Novitasari
2015
Corpus ID: 147494914
2014
2014
PENERAPAN MODEL PEMBELAJARAN STUDENT TEAM ACHIVMENT DEVISION (STAD) UNTUK MENINGKATKAN AKTIVITAS DAN HASIL BELAJAR SISWA KELAS V PADA MATA PELAJARAN IPS SDN MADYOPURO 2 KOTA MALANG
B. Fitriasari
2014
Corpus ID: 146879266
2013
2013
Penerapan model pembelajaran kooperatif tipestudents teams achievment devision (stad) dengan menggunakan las untuk meningkatkan hasil belajar siswa pada materi spldv kelas VIII SMP Pembangunan Galang…
M. Asmin
2013
Corpus ID: 192530928
2013
2013
PENERAPAN MODEL PEMBELAJARAN KOOPERATIF TIPESTUDENTS TEAMS ACHIEVMENT DEVISION (STAD) DENGAN MENGGUNAKAN LAS UNTUK MENINGKATKAN HASIL BELAJAR SISWA PADA MATERI SPLDV KELAS VIII SMP PEMBANGUNAN GALANG…
Dwinara Febrianti
2013
Corpus ID: 148993084
Tujuan penelitian ini adalah untuk mengetahui upaya yang dilakukan untuk meningkatkan hasil belajar siswa kelas VIII SMP Swasta…
Expand
2012
2012
PENERAPAN MODEL PEMBELAJARAN KOOPERATIF TIPE STUDENT TEAM ACHIEVMENT DEVISION (STAD) DALAM MENINGKATKAN KEBERANIAN MENGEMUKAKAN PENDAPAT PADA MATA PELAJARAN PKn DI KELAS VII SMP NEGERI 11 BANDAR…
Dwi Widyastuti
2012
Corpus ID: 141891159
Penelitian tindakan kelas ini bertujuan untuk mengetahui peningkatan kemampuan mengemukakan pendapat siswa dalam pembelajaran…
Expand
2012
2012
PENINGKATAN AKTIVITAS DAN HASIL BELAJAR MATA PELAJARAN MATEMATIKA MENGGUNAKAN MODEL PEMBELAJARAN KOOPERATIF TIPE STUDENTTEAM ACHIEVEMENT DEVISION BAGI SISWA KELAS IV DI SD NEGERI 2 SERDANG TAHUN…
Ahmad Buhori
2012
Corpus ID: 147247004
Pembelajaran Matematika yang disajikan dengan ceramah dan latihan-latihan individual sering tidak disukai oleh para siswa…
Expand
Highly Cited
2002
Highly Cited
2002
Early recurrence of benign meningioma correlates with expression of mini-chromosome maintenance-2 protein
D. Hunt
,
A. Freeman
,
+5 authors
N. Coleman
British Journal of Neurosurgery
2002
Corpus ID: 20292879
We have investigated the potential utility of monoclonal antibodies against mini-chromosome maintenance-2 protein (Mcm2) in…
Expand
2002
2002
The prevalence of otitis media with effusion among 4-6 year old nursery school children in Kawempe devision, Kampala district.
Fred Bisso
2002
Corpus ID: 73292799
A Dissertation presented in partial fulfillment of the requirements for the award of the degree of master of medicine in…
Expand
By clicking accept or continuing to use the site, you agree to the terms outlined in our
Privacy Policy
(opens in a new tab)
,
Terms of Service
(opens in a new tab)
, and
Dataset License
(opens in a new tab)
ACCEPT & CONTINUE