Skip to search formSkip to main contentSkip to account menu

Cipp protein, mouse

Known as: channel-interacting PDZ domain protein, mouse 
National Institutes of Health

Papers overview

Semantic Scholar uses AI to extract papers important to this topic.
2014
2014
The purpose of this study was to spread the education of human creativity program and its possibility of consistency, and its… 
Review
2013
Review
2013
This research aims to determine the effectiveness of the Department of Disease Control's communication performance and… 
2013
2013
ABSTRA K Rifai, Bakhtiar. 2013.Evaluasi Program Kerja Cabang Olahraga Kempo Kota Malang Tahun 2012. Skripsi, Jurusan Pendidikan… 
2012
2012
본 연구의 목적은 직업능력개발 교육 프로그램의 만족도에 영향을 주는 하위요인에 대한 학습자의 인식과 만족도와의 관계, 그리고 학습요구를 조사․분석하여 교육프로그 램 개선 및 개발에 시사점을 제공하는 것이다. 첫째, 교육만족도에 영향을 크게 미치는 요인은 ‘교육목표 달성’과 ‘기업 요구내용 반 영’이다. 둘째, 교육만족도를 높이기 위해서는 모든 교육 프로그램에 ‘교육목적과 목표’ 를 명확하게 기술하고 교육현장에서 설명되어져야 한다. 셋째, 교육만족도가 낮은 하위 집단의 만족도를 높이기 위해서는 이들이 ‘교육목표 달성’과 ‘학습내용 현장적용’에 대하 여 만족할 수 있도록 하여야 한다. 넷째, 우선 개선할 요인은 ‘기업 요구내용 반영’과 ‘교육목표 달성’이다. 다섯째, 중견기업 이하 대상의 교육프로그램은 다양화, 대기업 대 상의 프로그램은 전문화가 필요하다. 여섯째, 중견기업 이하 대상으로는 교육담당자를 대상으로, 대기업 대상으로는 개인에게 교육정보가 전달되도록 홍보․마케팅 전략이 요 구된다. 일곱째, 교육 프로그램을 현재보다 확대․다양화하여 개발할 필요가 있다. 여덟 째, 확대 강화해야 할 교육 분야는 ‘품질경영’, ‘리더십’, ‘영업/마케팅’등이다. 아홉째, 블 랜디드 교육프로그램을 더욱 확대 개발하여 적시학습이 가능하도록 교육시스템을 개선 시킬 필요가 있다. 열째, 타 교육기관을 벤치마킹하여 상대적 우위를 갖는 프로그램 확 보 및 서비스전략이 필요하다 
2011
1998
1998
Reorganization efforts within colleges and universities are increasingly considered as institutions look for ways to streamline… 
1993
1993
Better Schools advocated a decentralisation in the administrative st1ucture and a devolution of responsibilities within the… 
1981
1981
The issues of faculty performance evaluation for allied health professionals are addressed. Daniel Stufflebeam's CIPP (content…