Skip to search formSkip to main contentSkip to account menu

Calcium Carbonate 497 MG / Sodium Bicarbonate 600 MG Oral Powder

Known as: Calcium Carbonate 1 g in 1 g / Sodium Bicarbonate 1 g in 1 g ORAL POWDER [Ohtas Isan Antacid], Calcium Carbonate 497 MG / NaHCO3 600 MG Oral Powder, calcium carbonate 497 MG / sodium bicarbonate 600 MG per spoonful Oral Powder 
National Institutes of Health

Papers overview

Semantic Scholar uses AI to extract papers important to this topic.
2015
2015
The research's objectives are to use the Electronic Learning Management System to develop a better performance regarding the… 
2015
2015
Objective: It aimed to evaluate the effectiveness of the initial smoking cessation services at amilitary-based hospital in… 
Review
2014
Review
2014
This study examined the reality of the impact of Agricultural Development Programmes on rural dwellers in Nigeria, using the… 
2014
2014
การวจยครงนมวตถประสงค ประการแรก เพอพฒนารปแบบการเรยนการสอนวชาเคม ตามแนวคดการเรยนรโดยใชบรบท และปญหาเปนฐานสำหรบนกศกษาหลกสตรปรญญาบณฑต และประการทสอง ศกษาผลการใชรปแบบการเรยนการสอน วธดำเนน การวจยประกอบดวย 1) พฒนารปแบบการเรยนการสอน 2) สรางและหาคณภาพเครองมอเกบรวบรวมขอมล และ 3) ทดลองใชรป แบบการเรยนการสอน กลมตวอยางเปนนกศกษามหาวทยาลยเทคโนโลยราชมงคลอสาน วทยาเขตสกลนคร แบงออกเปนนกศกษา กลมทดลอง 25 คน และกลมควบคม 36 คน เครองมอทใชในการเกบรวบรวมขอมล ไดแก แบบวดทกษะกระบวนการทางวทยาศาสตร แบบวดความสามารถในการคดแกปญหา แบบวดผลสมฤทธทางการเรยน และแบบวดเจตคตเชงวทยาศาสตร สถตทใชในการวจย ไดแก คาเฉลย คาเบยงเบนมาตรฐาน t-test (Dependent samples) และ F-test (One-way ANCOVA) ผลการวจยพบวา 1. รปแบบการเรยนการสอนทพฒนาขน มองคประกอบดงน 1) ทมาและความสำคญ 2) ทฤษฎและแนวคดพนฐาน 3) หลกการ 4) จดมงหมาย 5) ขนตอนกระบวนการเรยนการสอน และ6) การวดและประเมนผลการเรยนการสอน 2. นกศกษากลมทดลองหลงเรยนมทกษะกระบวนการทางวทยาศาสตร ความสามารถในการคดแกปญหา ผลสมฤทธทางการ เรยน และเจตคตเชงวทยาศาสตรส งกวา กอ นเรยนอยา งมนยสำคญทางสถตทระดบ.01 และมทกษะกระบวนการทางวทยาศาสตร ความ สามารถในการคดแกป ญ หา ผลสม ฤทธทางการเรย น และเจตคตเ ชงวทยาศาสตรส ง กวา นก ศกษากลม ควบคม อยา งมน ยสา คญทางสถต ทระดบ .01 The purposes of this research were 1) to develop an instruction model for undergraduate chemistry coursework, based on context and a problem-based learning approach, and 2) to investigate the effects of using the learning management model. The research procedure consisted of 3 steps: the first, development of the learning management model; the second, the construction and quality of the research tools; and the third, experiment of the developed learning management model. The subjects were students at Rajamangala University of Technology, Isan Sakon Nakhon campus, and were divided into two groups: the experiment group with 25 students and the control group with 36 students. The data was analyzed using means, standard deviation, dependent samples, t-test, and F-test (One - way ANCOVA). The results of this research were as follows : 1. The developed instruction model consisted of 1) source and importance, 2) theory and basic concepts, 3) principle, 4) objective, 5) instruction procedure, and 6) measurement and evaluation. 2. The experimental group showed gains in science process skills, problem solving abilities, learning achievement, and scientific attitudes from before learning via the developed model by a .01 level of significance. Also, they indicated higher mean scores of science process skills, problem solving abilities, learning achievement, and scientific attitudes than the control group students who learned using the conventional teaching method by a .01 level of significance. 
2010
2010
This study provides the effort to develop the English Conversation 1 Syllabus based on Multiple Intelligences Theory. This study… 
2002
2002
We have investigated the chronic effects of Ohta’s Isan and its ingredients on blood pressure in normotensive and… 
Review
1996
Review
1996
The historical review of child protection (nine pages) is interesting but there are only two pages on emotional abuse. The…