Skip to search formSkip to main contentSkip to account menu

LENS, MADDOX

A Maddox lens is a device that is a series of red cylinders that change the size, shape, and color of an image. The device is intended to be handheld… 
National Institutes of Health

Papers overview

Semantic Scholar uses AI to extract papers important to this topic.
2017
2017
Увод: Всички методи, при които се подава слаб електрически ток през краниума на пациента за терапевтични цели, официално се наричат кранио-електротерапевтична стимулация (tDES). Транскраниалната електростимулация е неинвазивен и лесно поносим метод за повлияване на мозъчната активност, навлязъл в клиничната практика през последните десетилетия Цел: Да се анализира ефектът на tDES върху когнитивното развие, комуникативни способности и речевата продукция при неговорещите деца с аутизъм. Материал и методи: Обект на изследването бяха деца с разстройство от аутистичния спектър. Групата бе от 7 деца на възраст от 4 до 16 години. Тя бе много хетерогенна по отношение на биологично и нервно-психично развитие, интелектуално и езиково развитие. Всички деца бяха с ниско функциониране на аутистичното разстройство, без коморбидност и при никое дете нямаше изградена вербална реч (пълна липса на каквато и да е дума). За оценка на ефективността на прилаганата стимулация беше използвана тестова батерия за оценка на детското развитие – Developmental Assessment of Young Children (DAYC), разработена от Judith K. Voress и Taddy Maddox Резултати: Резултатите, постигнати в групата по отношение на речево развитие, когнитивни и комуникативни умения, са обнадеждаващи. По отношение на речевото развитие има 9.8% ръст на айтемите. Отчетеното подобрение в когнитивните способности е 12.5% , а в желанието за комуникация е 11.4%. Заключение: tDES оказва комплексно въздействие върху развитието на детето. Положителни тенденции, които се наблюдават по отношение на речевата продукция, когнитивно и социално-емоционално развитие, дават основание нашите проучвания да продължат. 
1937
1937
Image: di45081 - Senior Class of 1937 - (top row) Hubert King, Ruth Keeney, Sidney Clements, Virginia Coleman, Betty Duncan, John…