Kennisnet

Known as: Davindi, Kennisnet Ict op school 
Kennisnet (translated from Dutch as Knowledge Net, previously Kennisnet Ict op school) is a Dutch public (semi-governmental) organization dedicated… Expand
Wikipedia

Papers overview

Semantic Scholar uses AI to extract papers important to this topic.
2015
2015
Presentatie van evaluatieonderzoek Kennisnet-projecten Leren van de Toekomst 3+4 en toelichting model innovatiekracht, op… Expand
Is this relevant?
2014
2014
Het Nederlandse Groen Kennisnet bevordert de kenniscirculatie tussen onderzoek, onderwijs en bedrijfsleven in de groene sector… Expand
  • figure 1
  • figure 2
  • figure 3
  • figure 4
  • figure 5
Is this relevant?
2014
2014
“Groen Kennisnet” creates a content collection and professional “green” knowledge base (agriculture, horticulture, animal welfare… Expand
  • figure 1
  • figure 2
Is this relevant?
2011
2011
" A standard that is not managed is not a standard! " " It is never too early to look into opportunities to manage a standard… Expand
  • figure 1
  • figure 2
  • figure 3
  • figure 4
  • figure 5
Is this relevant?
2011
2011
Kenniswerkplaatsen zouden meer gebruik kunnen maken van sociale media om kennis binnen de werkplaats en met de buitenwereld… Expand
Is this relevant?
2010
2010
Het gaat over de vraag of nadenken over de onderwijsvisie en invoering van nieuwe technologie samenhangen en zo ja hoe dan. Het… Expand
Is this relevant?
2008
2008
In toenemende mate moeten organisaties kwaliteitsafwegingen maken op het gebied van standaarden. Bijvoorbeeld om een keuze te… Expand
Is this relevant?
2002
2002
Nu de meeste scholen een aansluiting hebben op Kennisnet en de gebruiksmogelijkheden zich snel uitbreiden, is het de moeite waard… Expand
Is this relevant?
2002
2002
In this report we describe KennisNet, a community support system developed at Achmea where developers of non-life insurance… Expand
Is this relevant?
1999
1999
Dit artikel is de weergave van een zoektocht in Kennisnet, vanaf het openingsscherm tot de sites met vakinformatie. 
Is this relevant?